10:36 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

استان مرکزی

آزادسازی ۱۵۰۰ میلیارد تومان زمین از دست زمین خواران
نماد برتر- تنها در یک ماه گذشته ۱۴۲ هکتار زمین ملی و دولتی به ارزش ۱۵۲۱ میلیارد تومان در سراسر کشور از دست متصرفان آزادسازی شد.
افزایش تجهیزات تفریحی تحت پوشش استاندارد استان مرکزی به 2269 مورد
نماد برتر- مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: تجهیزات تفریحی تحت پوشش از 133 عدد به دو هزار و 269 عدد و تعداد آزمایشگاه های همکار از 36 عدد به 61 عدد رسیده است.
کی میگه مرغ نمی پره؟!
نماد برتر- مدتی است بازار مرغ و تخم مرغ دچار نوسان شده و قیمت ها سر پایین آمدن ندارند، چند روز پیش مرغ با قیمت حدود 17 هزار تومان به فروش می‌رسید، اما در حال حاضر قیمت این کالای اساسی به بیش از 20 هزار تومان رسیده و در این روزهای تلخ کرونایی اوقات مردم را تلخ تر کرده است، برخی که توان دارند به ناچار با همین قیمت ها خرید می‌کنند و برخی که اقشار ضعیف تر جامعه محسوب می‌شوند چشم انتظار کاهش قیمت هستند تا شاید مرغ به سفره هایشان برگردد.
مشکل مرغ گرانی است نه گرانفروشی
نماد برتر- معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت: در بحث فروش مرغ اصلا گرانفروشی نداریم، مشکل گرانی است.
طرح برق امید، کاهش دهنده هزینه‌های زیست محیطی برای کشور
نماد برتر- نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح برق امید به کاهش هزینه‌ها و آلودگی‌های وارده به محیط زیست کمک می‌کند.
دستبرد به بزرگترین گنجینه جواهرات ساوه
نماد برتر- گنجینه جواهرات ساوه این روزها ناامن شده، البته سرقت یاقوت های سبز کار سخت تری است، اما یاقوت های سرخ را براحتی می توان به سرقت برد، شبانه یا حتی روزهنگام، وقتی از نگهبان و نگاه های نگران خبری نیست.
تخصیص نهاده به دامداری‌ها و مرغداری‌های استان مرکزی ساماندهی می شود
نماد برتر- مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی از ساماندهی تخصیص نهاده به دامداری ها و مرغداری ها در استان مرکزی خبر داد.
تخصیص نهاده به دامداری‌ها و مرغداری‌های استان مرکزی ساماندهی می شود
نماد برتر- مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی از ساماندهی تخصیص نهاده به دامداری ها و مرغداری ها در استان مرکزی خبر داد.
بهایی که نباید بهانه شود!
نماد برتر- مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی نسبت به شیوع بیماری تب برفکی در بین دام‌های این استان هشدار داد و گفت: با توجه به آغاز فصل سرما دامداران نسبت به واکسیناسیون دام‌های خود علیه بیماری تب برفکی اقدام کنند.
آصفری: عدم تامین مواد اولیه فرصت تولید را از صنایع می‌گیرد
نماد برتر- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم تامین مواد اولیه فرصت تولید را از برخی صنایع می‌گیرد و این در حالی است که در صورت تامین مواد اولیه کارخانجات، ظرفیت تولید از ۳۰ به ۶۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.
بیش از ۴۵۰ میلیون دلار کالا از استان مرکزی صادر شد
نماد برتر- مدیرکل گمرکات استان مرکزی گفت: در ۶ ماهه سال جاری میزان صادرات کالای غیرنفتی استان مرکزی به بیش از ۴۵۰ میلیون دلار رسید.
نخستین بیمارستان دامپزشکی استان مرکزی در ساوه افتتاح شد
نماد برتر- به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ مهرماه روز دامپزشکی، نخستین بیمارستان دامپزشکی استان مرکزی در شهرستان ساوه افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.
پیش‌بینی افزایش برداشت محصولات باغی در استان مرکزی/اعتبار بلاعوض برای کشت گیاهان دارویی
نماد برتر- مدیر باغبانی جهادکشاورزی استان مرکزی از پیش بینی افزایش ۱۰ درصدی برداشت محصولات باغی در استان خبر داد.
استرداد سرمایه‌های بانکی نباید کمر تولید را بشکند
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: استرداد سرمایه‌های بانکی نباید کمر تولید را بشکند و نیاز است بانک‌ها همکاری بیشتری در این خصوص با صنایع و واحدها و کارخانجات داشته باشند.
نیاز ۱۰۰ میلیاردی پروژه ای که شر تردد ماشین سنگین را از سر ساوه کم می کند
نماد برتر- مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ۲۰ کیلومتر از کنار گذر ساوه به طول ۲۷ کیلومتر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت بهره برداری از آن، تمام حجم ترافیک ماشین سنگین از شهر ساوه خارج خواهد شد که این پروژه نیز جمعا ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد که با توجه به پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی نیازمند توجه ویژه است.